Камери детектори на теперішній день є найбільш універсальним та оптимальним за співвідношенням ціна-якість типом детекторів транспорту. Вони не складні в установці та налаштуванні, добре виконують більшість задач – контроль стоп-лінії, виявлення черг машин (потрібна окрема віддалена камера). Камери розроблялися для заміни індуктивних петель, тому мають схожий алгоритм роботи – виявлення присутності або відсутності машини в заданих зонах – так званих віртуальних петлях.
XCam-P це відеодетектор, що встановлюється над дорогою для контролю дорожнього руху. Інтегрований в детектор процесор обробляє відеокадри та автоматично визначає наявність і зупинку машин зсередини заздалегідь заданих віртуальних петель.
Камера детектор CITILOG XCam-P, постачається з декількома варіантами об’єктивів, має вандалозахищений корпус. Покриває до 4-х смуг руху, дальність роботи залежить від об’єктива та висоти установки.
Детектор може передавати данні безпосередньо по протоколам Ethernet, RS485 або через інтерфейсну плату з виходом типу «сухий контакт» в дорожній контролер або центр керування.
Детектори відносяться до типу І згідно ДСТУ 4157-2003.
Найменування параметра | Значення |
---|---|
Тип матриці | CMOS HDR 1/2,7″ – COLOR |
Фокусна відстань | 3,5мм + x1,5/x3 збільшення |
Роздільна здатність матриці | WXGA (1280×800) |
Система обробки | ЦОС процесор, 256 Мб пам’яті |
Споживана потужність | не більш 3,2 Вт |
Напруга живлення | 12/24 В |
Інтерфейси | RS-485, Ethernet |
Робоча температура | -34 .. +74° |
Клас захисту | IP67 |
Вага з кріпленням | 600 г |
Габарити без кріплення | 132 x 254 x 124 мм |
В цьому корпусі також є наступні моделі детекторів:
- XCam – NG з можливістю визначення довжини черги машин на перехресті, додатково до можливостей XCam-P;
- XCam – TD для збору статистики про дорожній потік, встановлюється на магістралях;
- XCam – I для визначення аварій, позаштатних ситуацій для мостів, тунелів та автострад.